Cute Cat

Vecka 5 S*Lindisias Dini Minette

Jaaa! Jag tror verkligen att Minette är dräktig! Det ska bli så mysigt med kattungar igen! Hennes hallonröda tuttar tyder på dräktighet. Minette är en goldenhona som är otroligt kelig och vill alltid ligga i knät eller vara så nära hon kan. Hon följer mig var jag än är. Du kan se hennes tidigare avkommor på sidorna som börjar på Min... Minmarkullen 1  Minnapkullen 2 
Just nu är hon mycket trött och sover för jämnan. 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
I väntans tider...
(null)

(null)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindisias.blogg.se

Välkommen! Kika gärna in här! Detta är en blogg om min sibiriska-neva masquerade katt och om andra djur som finns i vår familj. Välkommen att kontakta mig via mail [email protected] om du är intresserad av en kattunge!

RSS 2.0