Cute Cat

Dag 56

Hejsan! Ja, nu närmar det sig med stormsteg. Dione verkar mest oberörd och sover för det mesta, medan matte är mer spänd inför förlossningen... Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra och framför allt lätt för min lilla katt. Jag har ännu inte hört något från SVERAK, som ska besluta om mitt stamnamn kommer att gå igenom. Jag skickade in tre förslag för tre veckor sedan. Det tar visst längre tid nu i semestertider också. Typiskt, men hoppas jag hinner få namnet innan ungarna ska registreras. Här kommer en "dag56bild",hon är ju inte extremt tjock så jag gissar på två eller högst tre kattungar. 
♥Hejsvejs, nästa inlägg har vi för hoppningsvis kattungar!♥ /Linda
 
                 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindisias.blogg.se

Välkommen! Kika gärna in här! Detta är en blogg om min sibiriska-neva masquerade katt och om andra djur som finns i vår familj. Välkommen att kontakta mig via mail [email protected] om du är intresserad av en kattunge!

RSS 2.0