Cute Cat

Tre dagar

Hej! 
Fler har hört av sig och är intresserade av kattungarna. Skriv gärna till mig på messager eller email :[email protected] och berätta om dig själv och din familj. Vi är mycket måna om att kattungarna ska komma till sin rätta familj med mycket kärlek och där katten får vara en kär självklar familjemedlem. Det är aldrig först till kvarn, utan vi väljer familj med största omsorg.  
När kattungen flyttar har den självklart stamtavla, blivit veterinärbesiktigad och vaccinerad två gånger samt fått mycket lek och kärlek hos oss. Vi följer alla SVERAKs regler. Hör av dig! Jag svarar så fort jag får möjlighet! 
Med vänlig hälsning Linda 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindisias.blogg.se

Välkommen! Kika gärna in här! Detta är en blogg om min sibiriska-neva masquerade katt och om andra djur som finns i vår familj. Välkommen att kontakta mig via mail [email protected] om du är intresserad av en kattunge!

RSS 2.0