Cute Cat

Nu väntar en annan värld❤️


Att hämta en kattunge som man väntat på länge måste vara det mest pirriga och underbaraste som finns! Det är bara några dagar kvar nu! Så spännande! 
Jag vill alltid finnas till hands för er alla om ni behöver något råd eller tips ibland. Det är bara att höra av er! 
 Ett foto någon gång från er, är bland det finaste jag vet, där man kan se hur katten utvecklas från liten söt kattunge till den vackra stora vuxna sibiren. 
Jag önskar er lycka till med dessa små underverk❤️😘 Linda


(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindisias.blogg.se

Välkommen! Kika gärna in här! Detta är en blogg om min sibiriska-neva masquerade katt och om andra djur som finns i vår familj. Välkommen att kontakta mig via mail [email protected] om du är intresserad av en kattunge!

RSS 2.0