Cute Cat

Förlåt!! 🙀Jag är jättedålig på att uppdatera

(null)

(null)
(null)
S*Lindisias Dioed Wille

(null)
S*Lindisias Dioed Walter

(null)
S*Lindisias Dioed Winter 

Åh... förlåt! Jag är så jättedålig på att uppdatera denna Dioedkullen!! Men här kommer foton från då de är 7 veckor! Underbara små❤❤❤
Wille
Walter 
Winter 

Anna Lena smith
2017-11-25 @ 10:01:57

Hej Linda
Jag är intresserad att köpa katt av dig
Hur tar jag vidare kontakt
Tass och tack
Anna Lena




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindisias.blogg.se

Välkommen! Kika gärna in här! Detta är en blogg om min sibiriska-neva masquerade katt och om andra djur som finns i vår familj. Välkommen att kontakta mig via mail [email protected] om du är intresserad av en kattunge!

RSS 2.0