Cute Cat

Tacksam...

Äntligen har de små kattungarna hittat ut! Som tur var gick allt bra till slut. Nr 1 kom med huvudet först, men det tog två timmar innan nr 2 ville ut. Och då med rumpan först, och efter många krystvärkar satt hon ändå fast halvvägs, Jag fick hjälpa Dione och dra ut henne lite försiktigt men ändå bestämt. Ja, jag är tacksam för att det gick bra till slut och nu är de här... gudomligt söta! Jag tror att det är två golden honor. Titta och njut! 
❤️ Linda 
Anonym
2015-11-19 @ 16:46:50

Hejsan!
Hur funkar det om man vill köpa en tik, har bara haft vanliga katter innan..? Måste man tinga? Mvh Susanna

Svar: Hej Susanna! Skriv gärna till mig via min mail så kan jag berätta för dig mer. Hälsningar Linda. [email protected]
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindisias.blogg.se

Välkommen! Kika gärna in här! Detta är en blogg om min sibiriska-neva masquerade katt och om andra djur som finns i vår familj. Välkommen att kontakta mig via mail [email protected] om du är intresserad av en kattunge!

RSS 2.0