Cute Cat

Kontakt

Är du sugen på en liten kisse, som blir din vän för livet? Du ska ha möjlighet att erbjuda ett tryggt och kärleksfullt hem, där katten har chans att utveckla sin personlighet. Jag säljer kattungar tidigast då de är 12 veckor gamla. Om du vill tinga en kattunge så tar jag 3000kr som tingningsavgift, en avgift som ej går tillbaka vid ånger. Det är aldrig först till kvarn som gäller, utan jag kommer välja med omsorg vem som ska bli ägare till en av mina kattungar. En kattunge från mig är aldrig tingad förrän tingningsavgiften är lagd. Tingningen avgör jag och kontaktar dig då det är dags. Jag vill se att kattungarna växer som de ska och att de kommer i rätta händer. Vi gör upp besök då kattungarna tidigast är tre veckor.

Då tingningsavgiften är betald skickar ni mig ett mail med kontaktuppgifter, och jag skickar er tillbaka ett tingningsavtal. Jag vill också gärna träffa den tilltänkta familjen. Är någon i familjen allergisk är det jätteviktigt att prova sin allergi på testhem. Testhem finns runt om i Sverige där man kan testa sin allergi riktigt ordentligt, det är också viktigt att hälsa på oss mer än en gång ifall det är hos oss du hittar din kisse. Det är aldrig roligt om man har köpt en kattunge och sedan inte tål den. Det är viktigt för mig att ha kontakt efter köp för att se hur katten har det och hur den växer, ett foto då och då är viktigt för att försäkra mig om att den mår bra. Tveka inte att kontakta mig om du har frågor eller funderingar. Varm välkommen till min blogg ♥ Linda 

Linda Ramefelt ♥

[email protected]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindisias.blogg.se

Välkommen! Kika gärna in här! Detta är en blogg om min sibiriska-neva masquerade katt och om andra djur som finns i vår familj. Välkommen att kontakta mig via mail [email protected] om du är intresserad av en kattunge!

RSS 2.0