Cute Cat

7 veckor ❤️ Minedkullen

Hej! Finaste mix kullen med fyra underbara ungar är nu alla tingade men jag fortsätter att lägga upp bilder här för att ni alla ska få se hur de utvecklas! Jag verkligen älskar att fota dessa underverk! Och jag är så glad att jag har hittat så fina familjer till dem! Här är de 7 veckor gamla, nyfikna, sociala och börjar bli superbusiga! 

Lucia 
(null)

(null)

(null)

Snow
(null)

(null)

(null)

(null)

Angel
(null)

(null)

(null)

(null)

Bell
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindisias.blogg.se

Välkommen! Kika gärna in här! Detta är en blogg om min sibiriska-neva masquerade katt och om andra djur som finns i vår familj. Välkommen att kontakta mig via mail [email protected] om du är intresserad av en kattunge!

RSS 2.0