Cute Cat

Kattungar Dicokullen

 
Hej, detta är Dicokullen, födda den
15 november  2015. 
Rulla ner så får du se hur kattungarna växer! 
 
1vecka
 
Tiden går så fort! Ungarna är nu en vecka gamla och börjar öppna ögonen lite smått. Neva masquerade katter har blåa ögon vilket är helt fantastiskt! Mamma Dione har stora klarblå ögon. Flera bedömare på utställninga har berömt dem. Här kommer en bild på de små svart golden ungarna. Kärlek utan gränser❤️
 
2 veckor
SE*Lindisias Dico Cionella NEM
 
SE*Lindisias Dico Cindie NEM 
 
 3 veckor 
 
Cindie
 
 
 
Cionella
 
 
 
 
 
Så här ser vi ut bakifrån❤️ Cindie är den ljusa och Cionellà den mörkare. 
 
Nu kommer tre bilder var på Cindie och Cionella! Håll till godo😜
 
Cindie 5 veckor
 
 
 
 
Cionella 5 veckor 
 
 
 
 
Alltså är de inte gudomliga❤️❤️
 
6 veckor, nu med full aktivitet varje dag! Det är underbart att se dem växa och bara bli finare och finare! Det finns intresse för båda två, men skriver gärna upp er på min intresselista om ändringar sker. 😉
Cindie 6 veckor
 
 
Cionella 6 veckor
 
 
 
 
7 veckor 
 
 
Vi busar så mycket så mamma är helt slut! 😻
 
 
 
Cionella är nu tingad! 
 
 
Cindie är ledig men intresse finns! 
 
 
Sonen Filip myser varje dag med gosekatterna! 💖// Linda
 
Anonym
2015-12-19 @ 22:05:12

Rackarns så underbart fina dom är 😍 / Ida

Anonym
2016-01-27 @ 21:52:57

Hej!

Jag är en tjej på 25 år som letar efter en fin Sibirisk eller Neva kattunge, hona.
Vill så klart kunna ställa ut någon gång och få en bedömning, blir det ett bra resultat så blir det med säkerhet någon mer gång! Jag söker en hona som jag skulle kunnat få ta en kull på i framtiden då jag älskar både katter och kattungar!

Hos oss (jag och sambon Eric) kommer hon få stora ytor att röra sig på då vi har ett hus på 230 kvadrat, 3 våningar. Det är i stort sett alltid någon hemma då vi jobbar lite om varandra med tiderna plus att jag jobbar hemifrån några dagar per vecka. Vi bor lite på landet så om hon tycker om promenader i sele/koppel så kommer det att erbjudas dagligen!

Låter vi intressant så snälla hör av er så berättar jag mer om oss!

Mvh
Jennie, 0709 322157




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindisias.blogg.se

Välkommen! Kika gärna in här! Detta är en blogg om min sibiriska-neva masquerade katt och om andra djur som finns i vår familj. Välkommen att kontakta mig via mail [email protected] om du är intresserad av en kattunge!

RSS 2.0