Cute Cat

Kattungar

 
Nu är vi åtta veckor gamla! Rulla ner så ser du hur vi växer vecka för vecka!
 
 
 S*Lindisias Dini Macey, n23 såld
  
En vecka
 
Två veckor
 
Tre veckor
4 veckor
6 veckor
7veckor Macey
8 veckor Macey
 
 
 
 S*Lindisias Dini Maxime, NEM ny0921 såld
 
En vecka
 
Två veckor
 
Tre veckor
4 veckor
6 veckor
7 veckor Maxime
8veckor Maxime
 
 
 S*Lindisias Dini Minette, ny24 kvar hos oss
 
En vecka 
Två veckor 
Tre veckor
4 veckor
6 veckor
7 veckor Minette
8 veckor Minette
 
S*Lindisias Dini Maurice, NEM n0921
kvar hos oss
 
En vecka
 Två veckor
 
Tre veckor
4 veckor
6 veckor
7 veckor Maurice
8veckor Maurice
 
 
 
 Födda 29/6-14
Dini-kullen SE*Lindisias
 
  Maurice och Maxime, två NEM hanar
 
   Minette och Macey, två SIB honor
 
 
Nell

Hej Linda,

Åh vad de är söta nu. De är verkligen häftigt när de blir lite äldre och temperamentet visar sig. Jag kommer gärna förbi någon dag och kikar på gänget. Du får jättegärna kika förbi och hälsa på våra två troll. det är sådan fart på mamma Mercedes "Mercan" och sonen Prius "Prisse". Prisse vägde vid 12 V hela 2 kg och har rejäla tassar. Han har gener från stora katter :-)

Du kan i länken från mitt Google+ se inlägg med katterna :-)

Svar: Tack Nell!! Ja, de är helt underbara, och tiden går så fort. Snart ska alla iväg till sina nya ägare. Och ja, jag kommer gärna förbi och kollar på era nya små stjärnor!! //Linda.
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindisias.blogg.se

Välkommen! Kika gärna in här! Detta är en blogg om min sibiriska-neva masquerade katt och om andra djur som finns i vår familj. Välkommen att kontakta mig via mail [email protected] om du är intresserad av en kattunge!

RSS 2.0